Tuesday, December 15, 2015

Így kerek a világ

Juj, de régen jelentkeztem. Hát kérem minden fotós projektem dugába dőlt Ella születésével. Persze azért fotóztam többé-kevésbé rendszeresen, de nem annyira gyakran, mint korábban.
Jövő évi terveim között szerepel, hogy gyakrabban életjelet adok magunkról, hiszen azért készülnek fotók a kicsi királylányukról és a fiúkról.

A mai bejegyzésem apropója, hogy elújságoljam a hírt: kiállításra került az első fotóm!!!

Skandináv Ház hirdetett fotópályázatot októberben Nők a 21. században címmel. Az alábbi fotómmal bekerültem a legjobbak közé, így november elején kiállításra került a fényképem a Skandináv Női Fesztiválon, Budapesten. Sajnálom, hogy nem láthattam.



A fotót még júliusban készítettem. Ella 5-6 hetes volt ekkor. Jó volt egy picit kiszabadulni és nem csak a négy fal között fotózni a mi kis tündérlányunkat.

Mutatok még néhány fotót a sorozatból:
















Köszi, hogy itt jártál!

1 comment:

  1. Nagyon tetszenek a képeid, Noé! Kár, hogy nem tudtam a kiállításról, megnéztem volna. Egyébként hogy fotózod magadat, van nálad állvány?

    ReplyDelete