Wednesday, September 24, 2014

72/365 - Sebesülés (Szeptember 20.)

Ha valami baleset éri Áront, rögtön jön, hogy: "Ragasszuk be! Ragasszuk be!" ... itt például éppen a fogát ütötte be. :) Nem számít! Egy ragtapasz a homlokra és már is lenyugszanak a kedélyek. :D

Miközben Csabi szedte elő a ragtapaszt. Áront az ablak melletti fotelbe ültettem. Így a jó fény garantált. Innentől már csak kattingatni kellett. Ez a fotó lett a kedvencem. Mert a ragtapasz ha felkerül, akkor fél percnél nem lehet tovább fent. :)


1/125sec, f/1.8, ISO1600

Durva, hogy borús időben az ablak mellett is 1600-as ISO-ra van szükségem! Az f/1.8 rekeszértéknek köszönhetem, hogy csak a kézfej éles, az arc elmosódott.  

Amit utólag másképp csináltam volna: változtattam volna a kompozíción és középre komponáltam volna a képet, meg hátrébb léphettem volna egy lépést, hogy látszódjon Áron könyöke is, ne legyen ilyen a vágás. Látszódjon, hogy a kézfej Ároné, magának szedi le a ragtapaszt. Így nem vágunk egyébként, Gáz, hogy belógó karok kalimpálnak a képbe. Kellene, hogy látszódjon Áron könyöke, hogy egyértelműbb legyen kié a kar.

Erre jó a 365 projekt: tanulni saját hibánkból. :)

No comments:

Post a Comment